آرامیس مشاور




شرایط مهمانی و انتقال دانشجویان در سال تحصیلی جدید مطلب ویژه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نوشته شده توسط  | منتشرشده در: عمومی

دکتر مجتبی بذرافشان ، با اشاره به آیین نامه انتقال و مهمانی دانشجویان، گفت : بعد از یک سال تحصیلی در دانشگاه مبدا دانشجو می تواند از طریق سامانه خدمات آموزشی سازمان امور دانشجویان و داشتن شرط معدل به مدت 4 نیم سال مهمان شود و بعد از این مدت، وضعیت مهمانی دائم تبدیل کند.

وی ادامه داد همچنین دانشجویان تازه پذیرفته شده از طریق سایت سازمان سنجش می توانند برای دانشگاه های دولتی و غیر دولتی (با کسب حد نصاب 90 درصد آخرین نفر پذیرفته شده در دانشگاه مقصد) در خواستشان را مطرح کنند که از صدرصد دانشجویان برای 25 درصد این تسهیلات در نظر گرفته می شود.
وی در خصوص شهریه ثابت و متغیری که دانشگاه های مبدا و مقصد از دانشجویان دریافت می کنند، گفت: به منظور تشویق موسسات برای موافقت با در خواست ها قرار شد دانشجویان متقاضی انتقال، شهریه ثابت را دانشگاه های مبدا و شهریه متغیر را دانشگاه مقصد پرداخت کنند.
دکتر بذرافشان با اشاره به اسامی برخی از دانشگاه های غیر دولتی که در این زمینه عملکرد مثبی داشته اند اظهار داشت: موسسات مازیار نور، مارلیک، رشد دانش، رسام، صدرا، ابرا، سپهر اصفهان و ارشاد به علت در نظر گرفتن ظرفیت ها و توجه به تقاضاها بهترین عملکرد را در فرآیند نقل و انتقال داشته اند که شایسته تقدیر معرفی شدند.
معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، افزود: در خصوص انتقال و مهمانی دانشجویان در میان دانشگاه های دولتی، دو دانشگاه اصفهان و فردوسی مشهد بیشترین همکاری را از استان های دیگر و دانشگاه های الزهرا (س)، شاهد و عباسپور، هنر  و تهران و شهید رجایی بیشترین همکاری را در استان تهران با سازمان امور دانشجویان داشته اند.
هفته نامه پیک سنجش 25/06/92

بازدید 1786 بار
آخرین ویرایش در چهارشنبه, 27 شهریور 1392 ساعت 07:40

نظر دادن

جهت ارتباط بعدی با شما، خواهشمند است ایمیل صحیح وارد نمایید.
کلیه اطلاعات شما نزد ما محرمانه خواهد بود.
لطفا نظرات خود را به زبان فارسی تایپ کنید.