آرامیس مشاور




فرصت مجدد برای شرکت در آزمون MHLE مطلب ویژه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نوشته شده توسط  | منتشرشده در: عمومی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری نوبت دوم آزمون MHLE در سال 92 خبر داد.
دکتر غلامرضا حسن زاده با اشاره به برگزاری نوبت دوم نوزدهمین دوره زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) به علت درخواست های مکرر داوطلبان، در مهرماه سال جاری، اظهار کرد: ثبت نام این آزمون از ساعت 18 روز دوشنبه اول مهر 92 آغاز و به محض تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به پایان یافتن فرصت ثبت نام دکتری تخصصی وزارت بهداشت در 12 مهرماه، داوطلبان شرکت در آزمون مذکور می توانند ثبت نام خود را در مهلت مقرر انجام داده و مدرک زبان خود را در فرصتی که برای تکمیل مدارک ph.D در نظر گرفته شد، ارسال کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون MHLE در روز پنج شنبه 18 مهرماه 1392، اظهار کرد: این آزمون مشتمل بر 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (شامل درک مطلب شنیداری، واژگان، ساختار و دستور زبان و در ک مطلب نوشتاری) و دارای 100 نمره (بدون نمره منفی) است.
وی افزود: هزینه ثبت نام در این آزمون 31 هزار و پانصد تومان است که طبق دستورالعمل ارائه شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب امکان پذیر می باشد.
دکتر حسن زاده با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 16 مهر ماه 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی: WWW.sanjeshp.ir گفت: کارنامه اینترنتی نوزدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت آزمون از ساعت 18 روز سه شنبه 23 مهرماه 92 از طریق همین سایت قابل دریافت است.
شایان ذکر است که نوبت اول آزمون MHLE سال 92 در 31 مرداد 92 با حضور 2900 داوطلب در دو حوزه آزمونی تهران و اصفهان برگزار شد.

منبع: هفته نامه پیک سنجش 92/06/18

بازدید 2037 بار
آخرین ویرایش در دوشنبه, 18 شهریور 1392 ساعت 17:41

نظر دادن

جهت ارتباط بعدی با شما، خواهشمند است ایمیل صحیح وارد نمایید.
کلیه اطلاعات شما نزد ما محرمانه خواهد بود.
لطفا نظرات خود را به زبان فارسی تایپ کنید.