آرامیس مشاور




12 شهریور آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت مطلب ویژه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نوشته شده توسط  | منتشرشده در: عمومی


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام آزمون دوره دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، تاریخ علوم پزشکی، مواد دندانی، سلامت دهان و دانپزشکی اجتماعی از 12 شهریور ماه خبر داد.
دکتر غلامرضا حسن زاده، با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی رشته های پزشکی سال تحصیلی 93-92 از 12 شهریور ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir گفت: مهلت ثبت نام و ارسال اینترنتی مدارک داوطلبان تا 12 مهر 92 ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون به هیچ عنوان تمدید نمی شود، گفت: بنابراین، داوطلبان باید در موعد مقرر با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
دکتر حسن زاده ادامه داد: ای ازمون در رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، تاریخ علوم پزشکی، مواد دندانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی برگزار خواهد شد .
وی افزود: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که شامل ضوابط پذیرش، رشته های مورد پذیرش، مواد امتحانی و ... است، از 12 شهریور 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با عنوان اطلاعیه شماره دو به اطلاع داوطلبان می رسد.
دکتر حسن زاده با اشاره به مدارک لازم رای ثت نام در این آزمون، اظهار کرد: دانشنامه دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی یا مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل داوطلب باشد، از مدارک مورد نیاز برای شرکت در این آزمون است و مدارک تحصیلی خارج از کشور باید به تایید یکی از وزارتین بهداشت و علوم باشد.
وی تصریح کرد : هزینه ثبت نام در آزمون 31 هزار و 500 تومان است که قابل پرداخت به وسیله کارت های شتاب به صورت اینترنتی خواهد بود.


منبع: پیک سنجش 92/06/04

بازدید 1815 بار
آخرین ویرایش در دوشنبه, 18 شهریور 1392 ساعت 20:07

نظر دادن

جهت ارتباط بعدی با شما، خواهشمند است ایمیل صحیح وارد نمایید.
کلیه اطلاعات شما نزد ما محرمانه خواهد بود.
لطفا نظرات خود را به زبان فارسی تایپ کنید.